TALER

Foto: Thomas Voss

Stine BJERRE Herdel

Business Director, Børsen Creative & Live

TID: Ikke fastsat
STED: Ikke fastsat

Native advertising – den nye disciplin, du som kommunikatør ikke bør overse

Ser man på værditrappen, er markedsføring typisk nede i den ende, der hedder salg og lead-generering, mens kommunikation typisk er højere oppe omkring awareness og værdier. Men med native kan du faktisk ramme hele trappen, fordi formatet ligger et sted midt imellem marketing og strategisk kommunikation. Og det er måske svaret på, hvorfor især de store virksomheder arbejder mere og mere kommunikationsstrategisk med native advertising – blandt andet som et supplement til PR.

Men for at være sikker på, at du rammer rigtigt med native, er det vigtigt, at du har styr på de præcise greb, der skaber et fortælle-koncept, som er troværdigt, sikrer brand-hukommelse og ansporer til handling. Det giver derfor god mening, at du som kommunikatør kender til formatet, forstår de centrale muligheder og mekanismer i native.

På dagbladet Børsen har man over de seneste to år både fået udført et hjernestudie og to befolkningsundersøgelser, hvilke har givet masser af nye indsigter i native advertising, hvad angår såvel effekten som etikken og fagdisciplinen. Stine Bjerre Herdel, Business Director for Børsen Creative & Live, præsenterer både cases og undersøgelsernes resultater og giver dermed opskriften på troværdig, effektiv kommunikation i native-rammer.

KONTAKT

TILMELDNING, BETALING OG PRAKTIK:
Patrick Mark Reimers
pmr@journalistforbundet.dk
Tlf: 33 42 80 00

PROGRAM:
Ditte Havelund
ditteh@kforum.dk
Tlf.: 26 36 27 83

KOM-PRISER:
Anne Skriver
anne@kforum.dk
Tlf: 26 33 22 82

MARKEDSFØRING:
Ditte Havelund
ditteh@kforum.dk
Tlf.: 26 36 27 83

 

VENUE

THE PLANT
Raffinaderivej 22
2300 København

Se kort

ARRANGØRER

BILLETTER

Copyright @ KOM20 2020